aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

ligger nerkrupen undertäcket, börjar känna mig förkyld och otroligt trött. vaknade 6 i morse av ett konstigt ljud, o gissa vad det var? jo de var nån som hängde över toaletten o spydde järnet. trodde nästan inälvorna skulle komma up så mycket lät de. men tur var vell de att dom satt kvar. jag vet det låter inte mysigt men det var bara pappa som fått halsbränna, så nu ligger han på soffan och tycker synd om sig själv, ni vet så där karar gör. har dom ont i halsen tror dom att dom ska dö, så ängsliga blir dom.

lucia idag också men det har jag ingen kännsla av, ingen lusse bulle eller nått.. vet inte ens vem som ör lucia här i trakten..

var iväg o tränade i morse alltid skönt o träna klockan 9 en lördag. eller inte.. men den vart avklarad iaf, har bara legat o slöat sen dess, ska vell träffa karn lite senare också hoppas jag för längtar efter en bamsekram o massa värme. får vell se vad som händer ikväll, antar att jag inte får bestämma självklart har robin redan planerat vad vi ska göra. men jag är faktist sugen o åka till Towa och Emil o spela lite wii, äga ut dom på bowling o få sig ett gott skratt. men så klart ska dom inte vara hemma,  så får vell se vad lördagskvällen har att erbjuda, harry potter?  det återstår att se..
 
Du är så varm, mjuk och len som silke. Dig ska jag aldrig dumpa, min älskade strumpa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: