aalexandratallberg

trööööt!

Kategori: Allmänt

ni kan inte tänka er hur tidigt jag gick upp i morse? jo klockan var 05.45 när robins klocka ringde vaknade av hans signal och det har jag inte gjort på åratal, men hade ställt in mig på att jag skulle upp tidigt så det var vell därför, en kvart senare nämligen 06.00 ringde min klockan och det vara bara att springa upp o klä på sig o borsta tänderna för ute på vägen stog mamma och tuta och jag var så trött så jag fatta knappt själv vad jag höll på med. började praktiken klockan 7 idag, jäääääsp! men jag klarade mig igenom dagen och begav mig till mammas jobb för att käka ett stort lass med tomte gröt, och som grädde på moset fanns de skink macka också. nu ligger jag i sängen och försöker ta igen mig, ska snart slå igen locket på datan.. har ställt klockan på 17.30 då det är dags att gå upp ducha fixa sig i ordning, ska jobba.. men tjänar 150 kr i timmen och ska servera mat till millitären så självklart kan man inte säga nej, vem vet de kanske finns en o annan hunk att kolla in. man måste ju få kolla lite! så godnatt mer er allihoppa och annis skriv vem som vinner idol ;)

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Jag vet redan vem som vinner, KEVIN! :)

    2008-12-12 | 18:11:50
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/
  • frida säger:

    Kevin vinner ju så klart;) ååh det gjorde han ju me;)

    2008-12-12 | 23:13:35
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: