aalexandratallberg

magvärk

Kategori: Allmänt

har så fruktanssvärt ont i magen har bara legat i sängen o kollat på tv hela dagen, så fort jag ställer mig upp så hugger det till. så jag blir liggandes här idag. nej då jag ska snart försöka ta mig upp o laga lite mat så kanske de blir bättre. sen måste jag packa mina väskor, ska ju bege mig hem i morgon i fem hela veckor ska bli så skönt o vara hemma på landet igen. sen ska jag hoppas på att magvärken läggar sig så jag inte har ont i morgon, för då ska vi tjejer iväg o spela lasergame o sedan vidare på spa:) bara njuta med annisktsmasker och goda frukter! 
i helgen blir det att vara kattvakt eftersom familjen far till storstaden stockholm, sen hoppas jag på inflyttnings fest hos towa och emil, så styr upp det där nu towa. nej gud nu är jag rastlös måste försöka ta mig upp o laga mat eller kanske börja packa. ta mig en dusch kanske så jag kan mysa med robin när han kommer så han inte dör av illa luktande jag!  

Kommentarer

  • frida säger:

    jaa det ska bli kul & få tillbaka alex i häma trakterna:) hehe

    2008-11-27 | 22:35:00
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha jaa det skulle de ju bli=) haha

    2008-11-28 | 19:54:13
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: