aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i soffan och kollar på handboll med pappa, farmor, Linn och Robin, dö trist om man frågar mig. visst är de spännande, men hur kul kan det vara att kolla på handboll på tv:n? hade vart helt okej om man varit där och kollat men nu är vi ju inte det, dom andra är helt inne i tv:n och man hör   kommentarer som, ooof, neeej, jaaa! hela tiden. men Lindesberg ligger under med 9 bollar just nu, så långt har jag hängt med, men nu har jag tröttnat.

går dagen i örebro vart inte så långvarit man tröttnade ganska fort, men fick med mig en tröja, 2 linnen och ett par solglasögon hem. Jag och Towa gjorde nog dagens kap igår, två linnen för 49,50. kan ju inte bli bättre :) i helgen bjuds det på partaj och en massa påsk mat usch!

       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: