aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Sitter nu hemma hos mamma och pappa, tog nyss tag i övningskörandet med pappa åkte en sväng o sen ner o kollade på tapeter till rummet, nu börjar det komma fram kännslor att ja ska flytta hem, börjar med rummet här hemma så det är klart tills ja kommer, men har inte fått några besked än om när det blir om de blir tidigare det återstår att se.

oh vilket underbart väder vi har haft, igår satt ja ute i solen med R och hans familj. helt underbart. vaknade upp klockan sex i morse av att robins telefon ringde, då var det dags för honom att sitga upp och åka till falkenberg. somnade sedan om och gick upp tio igen har ju trots allt studiedag! man kanske skulle gå ut och sätta sig igen, solen skiner men inte lika varmt idag som igår.

i morgon är det skola igen sista skoldagen före påsk lovet skänt att få vara ledig o sova ut lite. men tråkigt att alla här på landet har veckan efter så jag får tillbringa min dagar i min ensamhet och hitta på massa rolliga saker, försöka hälsa på min bror också inte vart hemma hos honom sen han bytte lägenehet tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: