aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

känner mig inte speciellt levande idag,
har fått vadkaka o ett stort j*vla köttsår på hälen.
trött och sliten helt enkelt.
pratar just nu med R i telefon. han tycker jag låter dyster.
han kommer snart och hämtar mig, ska iväg o handla
 tills i morgon då de bär av på kräftskiva hos Daniel o Linda.
skulle ta med någon tjej kompis eftersom de fanns mycket snygga byggpojkar
där i sina bästa dar som är sugna på nått, så om någon
känner sig sugen o singel hör av er ;)
ska packa ihop lite grejer vet inte om ja kommer hem
i morgon eller om jag blir kvar i löa hela dagen, towa kanske
vill ha sällskap man vet ju aldrig. återstår att se.
men frågan är vad jag ska packa ner?



syster

syskon kärlek<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Alex! Förstår att du har ett en stor vadkaka det vart en jäkla smäll men ni var duktiga igår det enda som var jobbbigt var de förbannade knotten. Kul att se er spela hoppas ni kommer upp på lördag till kölsjön och sover kvar om ni orkar. Förstår inte vad du har skrämt upp lillasyster om kölsjön det är ju världens lyxställe eller???

    Kram svärmor

    2009-08-13 | 21:04:40
  • towa säger:

    Ja, fick oxå ta med. Mendå är frågan, vem ska vi gifta bort?

    2009-08-14 | 08:48:43
    Bloggadress: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: