aalexandratallberg

Måndag..

Kategori: Allmänt

och det är 3 dagar kvar till julafton.
Åkte till Lidköping igår för att hälsa på morfar, vi hjälpte honom att byta gardiner, städa och lite så. på kvällen hamnade vi i soffan med en chips påse, o gubben tyckte det var skit gott fråga mig inte om han har ätit det någon gång för det lät inte så, men det var nog bra längesen om han nu gjort det. ;) haha.
 men nu är vi hemma och morfar är med hem, han har inte vart i stråssa på minst tio år, så jag ska visa honom stora staden vi bor i, kolla in H&M och ta femmans buss till alla affärer haha. det var det han frågade mig igår m vi inte kunde göra, jag tror verkligen han har glömt bort var vi bor? :P
men men han ska iaf vara här över jul, kommer bli super mysigt jag har aldrig firat jul med min morfar men någongång måste ju bli den första :P
nej nu ska jag dra mig till spisen och leta reda på något ätbart åt mig och morfar han ville ha varmkorv, ska se vad jag kan trolla fram :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: