aalexandratallberg

söndag

Kategori: Allmänt

sitter just för tillfället i tv rummet, brasan är tänd så det blir bara varmare och varmare så skönt så. dagen har inte bjudit på nått i stortsett vaknade upp hos R efter en lyckad kväll på hotellet igår, såg förjävligt ut hemma hos honom så när begav sig ut för att leka med skotern tvingade jag mig upp ur sängen och plockade undan allt skit på golvet, sen kom pappsen och hämtade mig, nu på kvällen har vi vart ner till farmor och farfar käkat mat och glass med jorgubbar till efterätt. satte mig i massage stolen i en halv timme också guuud så skönt, är helt slut i kroppen även fast ja nte gjort nått, kanske måste skylla på bakfyllan :P höll iaf på att somna är skit trött..
snart kommer R ska hämta mig, vi ska först köra Casse, Linn och Frida till Max. sen blir det hem och mysa gärnet med lite tända ljus till en film :) kan ju hoppas iaf, får se vad R är på för humör, han kanske bara vill sova. yeye
ett ganska onödigt inlägg om hur min dag har sett ut så stackars er som läser hela ni har bara slösat tid på att läsa massa skit ! hahaha
herrå

bilder från dagen och gårdagen kommer senare när jag orkar ta mig till kameran och saldden :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: