aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

sitter just nu i skolan, vet inte vad jag har för lektion egentligen men vi stämmer av allt och så. ska snart ha personligtsamtal om framtiden, nej men om studierna sen bär det av hem antar jag eller har jag nått mer i skolan idag? noll koll kan man kalla det.
är sjukt taggad på att ta studenten men ja vill egentligen inte. vad ska jag göra efter? ska jag jobba ska jag plugga eller ska jag bara gå hemma? fy vill inte ens tänka tanken. vill ha massa klänningar tills ja springer ut men ja kan ju bara köpa en, men vilken? phööö! balklänning ska också beställas i veckan har hittat min drömklännning och mammi älskar den också, visst? även om hon inte är så på att betala den så vet jag att hon avgudar den så hon kommer hjälpa mig haha!

är lite sugen på den när jag springer ut ! så om du läser det här mamma så vet du ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: