aalexandratallberg

2009

Kategori: Allmänt

Början på ett nytt år.

kvällen började hemma hos Robin med god mat och lite dricka. for sedan iväg till festen som Teresia ska ha stort tack för att hon fixade! det vart en dunder kväll med mycket skratt. dagen efter mådde man som man förtjänade, och vi botade det självkart med Pizza.

nu då jo nu är det den andra januari och vi får säga grattis til Cissi som fyller 18 år. jag vill med fylla i början av året. man vadå jag har ju bara 10 månader kvar jag överlever nog den tiden. i morrn ska vi alla till Cissi och äta mat och ha skojj. på söndag far jag till idre med familjen elvenäs kommer hem på torsdag så missar första dagen i skolan men kan tänka mig att jag inte missar allt för mycket.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Vad söta ni är, du står på tå och ändå för kort :) <3

    2009-01-02 | 18:33:57
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/
  • frida säger:

    vad söta ni e tsm!:)

    2009-01-03 | 00:57:50
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Lite dålig upptatering här tror jag!!!:)

    2009-01-09 | 18:58:19

Kommentera inlägget här: