aalexandratallberg

Hemma!

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma, en lång vecka har det varit med massa åkande i baken, längdskidor och iglobyggande. vägen hem idag var lång, när vi väl är i örebro och alla är glada att få komma hem stoppar polisen oss och chaffisen har tydligen kört för fort. så det blev att sitta där ett tag, så jag missade bussen, men kassis syrra var snäll och skjutsade hem mig, Tack! kom hem runt nio och det var bara att slänga in väskorna och traska till träningen så kom hem vid halv elva igen, nu är jag trött och hungrig.

i morgon är vi lediga, men ska till skolan och lämna in papper sen bär det av till landet, ska bada tunna och bara mysa med Robin, för gud så jag har saknat honom. tänk er själva, men är van att alltid vakna upp bredvid honom, och nu helt plötsligt har man inte sett röken av honom på fem dagar.

bilderna kommer upp på facebook senare när jag orkar göra nått. haha



R.I.P Falcon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: