aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Solen tittar ut bland målnen då och då termometern står på 23 grader det blåser lite lätt så det är inte så att man vill sitta ute, så jag hittade till datorn för tredje dagen i rad, kanske kommer Alex datanörd fram igen. det är sjukt mycket jag satt vid datorn när jag bodde i örebro, först i skolan hela dagen, sen när jag kom hem innan träning och efter träning, jag hade verkligen inget liv.

Jag vill ha massa sol och en temp på uppåt 28 grader så man kan ligga och steka käka lite glass och ha det allmänt bra. och jag har hört att det kommer in väme till helgen. det kan ju inte bli bättre om det skulle vara sant? börjar bra när man har gjort sin allra sista dag på jobbet så kommer värmen fram helt underbart.

för en liten tid sedan var jag in till Benny på Immortalart och bad honom rita upp en ny tatuering, jag bestmämde mig då för att vänta och se på ritningen innan jag beställde tid, här om veckan fick jag hem ritningen och jag vart sjukt nöjd, så nu är tid bokad och den sitter snart på kroppen. vad och när de blir talar jag inte om här, men ni får se den när den är gjord.
när jag gjorde min senaste tatuering sa jag till mig själv att det fick vara den sista innan jag fyllde 18 och att jag skulle göra den när jag hade fyllt och kunde göra på något ställe där dom är bättre, men jag kunde tyvärr inte hålla mig och jag kan inte säga att benny är dålig heller han är bra och han kan sin sak så varför inte passa på? så nu säger jag, den jag kommer att göra nu är min sista innan jag fyller 18 :P

vad har dagen att bjuda på? humm.. skulle behöva sova lite men det är för varmt inne på mitt rum så har ingen vidare lust. mamma har köpt hem till tacos så jag ska njuta av varje sekund jag sitter vid matbordet ikväll, det är så sjukt gott så det är inte sant. det är nog faktist min favorit rätt.

kanske skulle kika upp till sjön en sväng ikväll också och kolla om de blir någon volley, inte för att jag hade tänkt spela men de brukar vara roligt att kolla på :P

pool party med fotbolls laget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: