aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Ännu en dag avklarad, dagarna går sjukt fort nu. poff så var klockan gå hem dags.

Två födelsedagsbarn som jag vet om idag iaf, Grattis Jennie på 18års dagen hoppas du får en trevlig dag med massa paket, och fira dagen sjukt mycket ikväll :P

Och Grattis till Hampus på 20 års dagen. vi kommer och käkar tårta snart och har med ett STORT Paket till dig. ni kan ju bara gissa vad det är :P kan tala om sen haha. och inte fick han gå på systemet idag heller som han hade längtat till, han är nykterist men han ville ju testa på systemåldern så han skulle in och handla till pappa,  men pappa drog utan honom snällt snällt...

eller jag kan berätta vad som ligger i hampus paket nu, han läser ändå inte min blogg får jag hoppas eftersom han ingen dator har. han vet nog redan vad han ska få, det han har önskat sig, present kort på körskolan. tror jag iaf :O men han hade sagt till mamma att hon var tvungen att slå in det för han ville ha ett stort paket. så vi fick handla två chipspåsar en dricka massa godishalsband och tuggummi, eftersom han är chipsnarkoman så tänkte vi att han skulle slippa handla själv haha. :P

Nej nu ska vi åka ner till honom, grattis på er andra som också fyller idag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: