aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Familjen är nyss hemkommen från örebro, eller nyss o nyss, för en stund sen, linn kommer hem med en ny dator en sån där mini pc, som hon fått från sin far, bortskämda snorunge är vad man kan kalla henne. men det är lugnt jag vet vad jag ska få i födelse dagspresent av robin ;) haha,..

"öö, skulle du vilja ha en sån där liten dator?"- Robin
"njea vadådå?"- Alex
"nee bara undra"-R
 det går ett tag och Robin pratar om att han måste köpa sig en dator.
"aha, du vill att jag ska köpa en sån bara för att du ska få låna en den?"- A
"nej jag tänkte att du skulle få en när du fyller"-R

det roliga med det héla vad att vi för någon dag sen hade snackat om det där med presenter, ingen av oss skulle bli gladare om vi fick en present för flera tusen ist för någon hundra lapp, så slänger han ur sig de där. han tror att han är rik nu bara för att han jobbar. jag torr jag måste lära honom lite om ekonomi :P kan ju inte slösa bort pengar så där. den som spar han har :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: