aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

svärmor Loijsan klagar på att jag inte skriver längre så jag lär väl skriva ett par rader..


första riktiga dagen på mitt sommarlov kan man väl kanske kalla det. i fredas var det studenten och sen helg så man kan väl säga att detta är min första dag på sommarlovet. vilket var skönt, ställde klockan på elva för att ja inte skulle sova och missa min buss in till linde, tänkte att så länge sover jag inte men bäst att ställa ifall att, vid klockan elva ringer telefon vilket jag tror är klockan man på något vis vaknar jag av att jag sitter och pratar i telefon med emma, vet inte vad jag sa dom första sekundrarna men jag vaknade till och kunde svara på allt annat haha. så kan det vara.

Fanny tog fram saxen och klippte av mitt hår idag, eller klippte av men 1 dm vart de nog iaf, det känns bra skönt och jag är nöjd, nästa gång kanske ja vågar lite mer och har bra kort hår, skulle faktist vilja ha det men jag är feg och vågar inte.

Idag har jag fått ett glatt besked och jag är lycklig för eran skull :D

Kommentarer

  • loisan säger:

    Nej du Alex nu får jag klaga igen du måste skriva lite igen helst varje dag så man har något att läsa det måste hänt jätte mycket sen du skrev sist

    Kram svärmor

    2009-06-18 | 16:07:26

Kommentera inlägget här: