aalexandratallberg

ensamt..

Kategori: Allmänt

Sitter inne i lägenheten en fredag kväll helt ensam.. snacka om tråkigt. men vad gör man inte,  har nyss haft träning och i morgon bitti match med sammling kvart i nio. så jag har i stort sett inget annat val. men vad ska man hitta på då? jo kolla på lets dace och hålla kontakten med folket på telefon. låter inte kul ja vet.

Just nu sitter Annis och har öppnat vin flaskan och är i fullgång med att dricka sig beusad för att sedan traska vidare och skaka på arslet, eller så har hon det mysigt med Jimmy o Greger kasnke någon mer på folkan med taco buffé. skulle inte sitta fel, men de får bli någon annan helg.

Och vet ni jag skrev om jeans jackan i förra inläggt, jag hittade den idag, i storlek 38 testade och den passade ganska bra, hade inte varit fel med en mindre men jag tog den för de fanns ju trotsallt bara den kvar. så nu behöver jag inte åka ut till marieberg nått, så vad ska jag nu underhålla mig med hela lördag och söndag:O


Love

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    mumsfilibaba!:) Hur gick det på matchen? ;)

    2009-03-07 | 08:54:48
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: