aalexandratallberg

Mars.

Kategori: Allmänt

äntligen kan man vara ute på datorn mer än tre minuter utan att den stängs av, skönt! får hoppas det inte lägger av nu när jag skriver så jag får skriva fort..

inte skrivit på länge, men sanningen är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om längre.. först tänker jag att jag måste blogga och har så mycket att skriva om, men så fort jag kommer in och ska börja trycka med fingrarna försvinner allt. men jag kan ju kortvarigt berätta om helgen,
den började med att jag åkte till löa för att spendera kvällen hos pojken, där vi åt mat och hade det trevligt med familjen Elvenäs.
Lördagen spenderades i ludvika för att köpa en massa massa grejer till R som ska flytta hemmifrån så småning om när "huset" blir klart. väl inne på jysk får han ett kanon erbjudande på en soffa och slår till direkt, så nu var soffan köpt, men hur ska vi få hem den? det var ett större frågetecken. vi fick nämligen åka hem igen utan soffan och mindre pengar, väl hemma åkte vi till stråssa för att umgås med min familj, vilket inte blev lång varit, for till towa och hade det trevligt, tror inte jag har umgåtts med henne själv på bra länge, och då menar jag ty ett år. Robin åkte till martin och fanny.

så nu kom vi till denna söndag då jag trodde det skulle bli en slappdag men nej inte det vi åkte till ludvika igen för att denna gång ta med en släpkärra och få hem sofforna.

just nu sitter jag i soffan och funderar på om det kommer hända något roligt eller om man heltenkelt skulle lägga sig och sova snart. Lina och Jennie var nyss här, man blir trött efter det vill jag lova ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: