aalexandratallberg

sommar

Kategori: Allmänt

Shit vad jag längtar tills sommaren, tänk er bara ta på sig en klänning och ett par lätta skor och gå ut i solen, käka glass och bada. det finns nästan inget bättre. och den här sommaren kommer bli as bra, jag flyttar hem lagom till sommaren så den kommer spenderas på landet där jag trivs som bäst. alltså ingen stad i sommar, visst kanske ja besöker den men jag bor inte i den då. bara kunna gå ut på gården och sola, hur ska jag kunna göra det i örebro liksom? aja det är inte direkt bara därför jag flyttar hem, finns ju en hel del anledningar, men det är nått som ska bli skönt.

beställde hem en klänning och ett par skor igår, så nu blir man ju och längta mer så man kan få använda dom.
 

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Snygga skor! :) Var är dom ifrån? =)

    2009-03-04 | 17:31:52
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: