aalexandratallberg

tidig morgon

Kategori: Allmänt

R´s klocka ringde vid sju han snoozade o gick sen upp, min klocka var ställd på 08.00 men kunde tyvärr inte somna om när hans klocka hade väck mig, så ja steg upp runt halv 8 fixade tränings väskan, o en bamse frukost så nu är ja mätt o klar för morgonens träning, ska ta bussen om 20 min, och det är spelförståelse som står på schemat,

i skolan i eftermiddag så blir de svenska, förberedelser för nationellaprovet som kommer nästa vecka.:S fy bubblan. i kväll blir det fys träning med tommy o sen hem o mysa med R. i morgon bär det av hem till landet, ska bara slappa verkar det som inte hört nått om nå som händer. åt vofflor igår, va gott det var, as länge sen ja åt de, så de passade verkligen i min mage.  

ska borsta tänderna o sen slänga på mig skorna o springa till bussen nu.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: