aalexandratallberg

Barca bäst i Europa!

Kategori: Allmänt

Barca vann matchen igår vilket jag redan visste att dom skulle göra. 2-0 lätt som en plätt ;) haha messi är bara för kung!
 
jag har tråkigt haft brännbollsturnering i skolan vilket klassen inte var särskilt bra på så vi kom inte till final, vilket ledde till att åka hem var hemma vid halv tolv har bara slappat på soffan sen dess. blää..

och vet ni vad jag gjorde min första match med Ifk Lindesberg igår vilket gick bra det vart 3 poäng mot hallsberg. lätt som en plätt kan jag inte påstå att det var, det var storm ute så bollen åkte dit den ville vilket var utanför sidlinjen så ungefär 25 inkast på dom första 15 minuterna. men men 1-0 slutade matchen vilket gav oss seger. 1 mål räcker gott och väl :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: