aalexandratallberg

sunshine

Kategori: Allmänt

Vaknade upp och begav mig till tåget för att åka in till skolträningen, står där vid tåget klockan 8.. tiden går och jag kollar på klockan, 08.22 tåget skulle vart där för 18 minuter sen, folket som väntar börjar gå därifrån. på tavlan med tågtider finns inte tåget kvär längre, det var bara be mamma komma hämta mig, nästa buss till örebro gick halv tio typ så ingen träning eller skola för min del idag.
har rensat min dator hela dagen massa skit hade jag på den iaf..
förra veckan spenderade jag två dagar med klassen i tylösand, där vi var på "livräddninskurs" där vi fick lära oss om olika skador, skallgång i vattnet M.m. det var två trevliga dagar med mycket sol och röda kroppar. första doppet för i år kom där också, dessutom i havet.  efter dom här två dagarna åkte ja hem för att sova i min egna säng, dagen därpå vaknar jag och då är det dags att åka typ samma resa och väg igen för då bar det av till Falkenberg med Robin, Loijsan och Cassandra. hälsa på robins släkt. trevligt trevligt. va där från onsdag till lördag, på lördagen styrde frida fest sen bar det av in till linde.

nu ska jag bege mig ut i solen en vända. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: