aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från R, vart en spel kväll där i går med Moa och Tobbe det var trevligt. Tobbe lärde oss spela canasta vilket var roligt eller ja lär man sig det utantill kan de nog bli hur roligt som helst men de var bättre äm rummy iaf haha!
spelade ääven una en kort studen sen bar vi iväg till tv:n för att spela tv spel var hur trött som helst och höll på att somna i soffan men med trevliga gäster där så kan man ju inte somna hur som helst haha.

Idag är det Teresias dag som blir 18år gratts till henne, det firar vi med utgån i örebro frimis blir det, kommer blir roligt. ska supa henne under bordet så hon spyr på bussen hem haha! nej så elak ska jag inte vara men en och en annan shot ska vi nog se till att det blir. man blir ju bara 18 år en gång trots allt.

nu ska ja bara försöka få tag på towa eller moa så dom kan svänga förbi vid robin och hämta mina skor som jag ska låna ut till födelsedags barnet, skrev att hon skulle påminna mig när hon vaknade men tror ni inte att jag redan hade åkt hem och glömt ta med skorna då eller jo självklart. mitt minne är inte att leka med :P

Kommentarer

  • tilda säger:

    gulliga ni är :) vilken dag blir det nu då? :P

    2009-11-23 | 00:47:57
    Bloggadress: http://flakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: