aalexandratallberg

möööpmööp!

Kategori: Allmänt

Sitter nu i sängen med handuk runt håret, har nyss duschat och ätit, klockan känns att vara typ 8 men nej den är bara halv fem. ujuj men de kan nog vara för att jag kom hem runt halv ett sköönt men segt har sovit och kollat på film hela dan så inte så konstigt. fick i mig taco paj mumma min mamma vet vad jag gillar, o de gillas av mig haha:)

ska försöka flörta in mig hos R så jag får komma dit och sova, har sovit själv alldeles för många nätter nu o det räcker. jag åker taxi till skolan så kan inte sova hos honom på vardagar men i morgon är jag ledig så det passar bra, men nu ska ja inte säga för mycket heller, man vet aldrig med honom han är en upptagen man. (läs pojke).kanske kika förbi vid moapoa och kolla skidresa i vinter wiho! hoppas hoppas ja är grymt sugen, tjejgänget kan väl inte bli bättre eller..
nej nu ska ja föna håret o sliska i massa produkter så jag blir fin i håret någon dag haha.
jag skriver bara såna tåkiga inlägg hela tiden så kasnke är dags att lägga ner den här skiten?..

jaja ciao

Kommentarer

  • frida säger:

    neej alex de ska dunt´e! ;)

    2009-11-22 | 19:48:30

Kommentera inlägget här: