aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Klockan är nu strax efter elva och det innebär att jag är inne på mitt sista dygn med detta enormt klumpiga gips. ska bli hur skönt som helst kan jag lova er. vet inte om jag kunner komma gå på foten eller om det blir kryckor, om jag får operara mig igen, om jag måste ha en skena till en början. nej utan det återsår att se, jag är som ett frågetecken men lika glad är jag för det bara jag får bort gipset! peppa peppa (tog i bordsbänken).

just nu är jag i skolan jobbar med ett ämne som heter människan socialt och kulturelt, ska jämföra min umgdomskultur med någon annans men hur lätt är det? vad vet jag om andras ungomdars kulturer? nej just det inte ett skit. haha!
vi vid mit bort säger att vi är i lantiskulturen och dom här från örebro är stadskulturen, det stämmer ju till vissdel men ändå inget man kan jämföra.

jaja nu ska jag återgå till arbetet så jag hinner klart innan bengtsson kommer och snackar om våran resa till gran canaria!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: