aalexandratallberg

ååh

Kategori: Allmänt

Jag längtar så sjukt mycket tills snön kommer, javisst ja kanske är tokig men det är så mysigt på vintern. och jag vill åka bräda. det har vart snack om att vi ett gägn skulle åka till sälen och ha de skojj, men de verkar inte bli så men jag är sjukt taggad o vill verkligen åka nånstans. visst ja får inte åka nå bräda i år men ett åk an väl inte skada, o jag bryr mig faktist inte heller om ja får åka, det är mest kännslan jag är ute efter, gå runt i långkallsingar hela dagen, mysa i stugan med att spela kort, snöbollskrig o massa mer, den kännslan får man inte här hemma i huset.
snälla komigen o ge mig lite tur, så vi åker ! :D HAHA

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vi får ta saken i egna händer! men blire inte lite kallt o bara gå runt i långkalsingar? ;) haha

    2009-10-30 | 11:36:28
    Bloggadress: http://towakarlsson.blogg.se/
  • frida säger:

    haha aa alexi, de håller ja med dej om! =)

    2009-10-30 | 12:56:21
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: