aalexandratallberg

ojoj!

Kategori: Allmänt

i fredags vart det utgång, efter lite cider, vin ja allt vad man själv ville dricka o lite spel på det så kom vi iväg rätt sent men till frimis kom vi iaf. trevligt var de väl, men kunde vart roligare om jag kunde dansa :P haha. men förtur i entren och i garderoben fick jag kanske skulle ta med sig kryckorna fler gånger? haa.

i lördags vart det min fest som jag själv hade, viu var ungefär 42 pers både slält och vänner det var trevligt med god mat och massa skratt, 3 var vi hemma ungefär så rätt sent och bra full, hade hela tidensagt att jag skulle krypa hem och så blev de i stortsett drog omkull två gånger en gång i tappen i navet och en gång ute på gräsmattan, och mådde jag bra dagen efter då? nej hela söndagen spenderades i sägen framför spyhinken! gick upp klockan 6 för att åka till löa väl där så går jag och lägger mig igen så en rolig söndag det hade jag ju! noot.

Kommentarer

  • annis säger:

    hahahahahahahahahahaha jag lider med dig ;)

    2009-10-20 | 14:24:00
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/
  • annis säger:

    hahahahahahahahahahaha jag lider med dig ;)

    2009-10-20 | 14:24:02
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: