aalexandratallberg

Lalala.

Kategori: Allmänt

Muisken flyger ut ur högtalarna, regnet öser ner utanför fönstret, ledig från karn alltså en perfekt "ego fixar" dag. ska strax hoppa in i duschen en lång och varm dusch ska ha hårinpackning o lite smått o gott. sen ska jag fixa till naglarna just nu sitter det bara på halva naglarna så de ska tas bort och nytt ska dit.
klickade nyss hem lite kläder till mig själv i födelsedagspresent från familjen :P gjorde en lista med kläder från hm som jag ville ha mest så det kommer jag också få. haha. jag vet de jag kommer få när jag fyller redan nu. men men bättre att jag får de jag vill ha så inte dom väljer och det blir skit:P det var fri frakt så mamma sparar ju några kronor iaf. senare blir det att köra lite bil också måste hålla igång nu det är trots allt inte så länge kvar man måste ju tänka posetivt ibland. "posetiva alex"

 

Grattis till Josefine som har sin stora dag idag, hela 18 år! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Alex! Skulle vara kul att få se din önskelista ifall där är något som vi kan köpa hoppas du har haft en lugn och skön kväll utan Robin fast jag hörde rykte om att han skulle till dig men vad vet jag. Kram svärmor

    2009-09-03 | 20:52:52
  • svar till sväris. säger:

    jag har ingen önskelista :P haha. ja han dyker upp när man mist anar de :P

    2009-09-04 | 14:16:26

Kommentera inlägget här: