aalexandratallberg

Lördag.

Kategori: Allmänt

Fick besök av R inatt när han kom hem från festligheter, han skickade och frågade så snällt så även om jag var piss trött kunde jag inte motstå en varm o gosig pojke bredvid mig.
dagen har spenderats hemma hos farmor, firat henne i efterskott så det blev tårta och bullar, mumma! lekte en hel del med alma också haha. söt tös de där. strax ska jag hoppa in i duschen  o sedan göra mig i ordning inför kvällen. ska till teresia, käka tacos o festa lite. kommer nog bli skojj, länge sen "alla tjejer" gjorde nått. det blir väl sjunga singstar o så :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja du Alex det är det jag säger många barnbarn i framtiden du har ju några år på dig att vänja dig men visste är de söta de där små.

    Kram Loisan

    2009-09-05 | 16:07:37
  • Anonym säger:

    min söta storasyster :D <3

    /linn

    2009-09-06 | 16:48:40

Kommentera inlägget här: