aalexandratallberg

September

Kategori: Allmänt

Det är September och det innebär Höst med stora bokstäver! sommaren är nu slut och kjolar och klänningar åker därför in i garderoben och fram kommer det lite varmare plaggen. det är också en fartfylld månad med mycket födelsedagsbarn. närmast är de Josefine som fyller 18 i morgon, därefter är det Matildas och Ann-louise tur, 19 och 18 blir dom. Älsklingen fyller den 15 då han blir 19 bast ;) sen är det Camillas tur att fylla sista dagen i denna månad, då hon blir 18. finns säkert någon mer som fyller men som jag inte har koll på.
har fixat en liten del av R´s present redan nu, men det är en del kvar på den också men de fxar jag i slutet när det bara är någon enstaka dag kvar :P jag minns så väl när han fyllde förra året, det var hans stora dag att bli 18 år och så hade han sitt teoriprov, när jag kom in efter min morgonträning så hade jag fått ett sms där de stog JAG KLARADE DET. det var bara grattulera ännu en gång den dan. dagen efter var körkortet klirrat och det var bara tuta och köra. Är stolt över min lilla plutt. Stolt som tuppen! ♥

dagen till ära så har sängen vart min bästa vänn, har fortfarnade feber, eller den har försvunnit nu men den kommer och går. men huvudet dunkar och halsen svider. halstabletterna smakar skit men vad gör man inte för att värken ska försvinna? har kollat på en hel del gammla filmer idag mycket skratt har de blivit, känns lite dumt o sskratta åt en film helt ensam men de livar uppstämingen.
har gjort en hel del teoriprov på datorn dom senaste två dagarna, igår gick de inte vidare bra, vart godkännd på 2 av fem då jag fick 52 och 53poäng :S idag gick de bättre men gjorde bara två men jag fick 52 och 59 poäng:) känner mig nöjd för dagen hehe.

Kommentarer

  • Emelie. Melvins mamma säger:

    Hejsan, klänningen är kvar :)

    2009-09-02 | 16:46:38
    Bloggadress: http://onlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här: