aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Dagen började inte bra, cyklade till bussen svin kallt höll på att dö. kommer till träningen det är fint väder, helt plötsliget börjar det ös regna vart pissblöt, skynda till bussen, bussen är försenad hinner inte till tåget så får sitta o vänta på bussen. somnar vaknar upp i storå får vänta på storå skolan på pappa i 40 min. så ja det vart en lång dag på den korta kan man säga. ska snart sätta mig på bussen igen för att åka in till linde o träna. ska spela lacrosse som uppvärmning, sen gav jag tips om att vi skulle tävla när jag hade min pratstund med boija där när jag väntade på pappa. efter träningen kommer pappa o hämtar upp mig ska åka lite bil på stan så jag blir van med vägarna, så ska de nog gå fint sen när ja ska ta körkort :P
ska också få veta om jag har någon praktikplats idag man kan ju hålla tummarna så jag slipper leta ny. men eftersom jag har haft otur hela dagen så..,. peppa peppa!!

dom hade hittat stöldgodset från i måndags, eller ja inte de dyra men busskort och fotbollsskor i nå buskar i vivallla. och så har dom fått tag på han som bajsade i sammi´s jacka, han hittade dom på i stockholm när han körde på fel sida av vägen. alltså mot alla andra bilar. tok! men vill man dö så vill man, eller..
han hade iaf haft på sif ett gammalt matchställ från kif som han hade passat på att sno under sin helg i deras förråd.. vad har folk under pannbenet egentligen? bra fråga, under mitt finns de nog en heldel även om jag inte vet om det. men en vacker dag kanske jag upptäcker de..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: