aalexandratallberg

blaha blaha

Kategori: Allmänt

Nyss landat i Löa, eller ja har redan vart här en gång men åkte till kopparberg R skulle hämta mört dom har nå angel tävlig i morgon. där träffade vi på Martin och Daniel så vi tog en tur till Kopparberg tog ut pengar, handlade och så.. nu sitter vi eller ja jag sitter R duschar, iaf vi väntar på mat. loijsan kommer snart med Pizza, ja ja jag vet tjockisar men ibland måste man ju bara unna sig och idag är det en perfekt dag för sånt, eller? enligt robin är det nog en sån dag varje dag haha. men ska ju äta påskmat i morgon så måste ju äta upp mig idag så jag slipper vara hungrig i morgon :P
  nej nu ska jag pussa lite på karn!

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    aja men vi har då fortfarande ingen som hämtar. pappa erbjöd sig att köra dit o de har jag sagt hela tiden. Ingen kan av mina föräldrar kan hämta.....

    2010-04-01 | 22:55:13
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: