aalexandratallberg

Helg !

Kategori: Allmänt

Va till skolan en sväng slutade typ lika snabbt, åkte en vända till Goa-Moa efter :)
ligger just nu i sängen lyssnar på musik och väntar på samtal från Robin och Martin ska köra in dom till linde för att sen bege mig hem till Hanna och spela massa spel sen vidare mot örebro för att hämta hem de fulla folken, jaja hoppas bara ingen ska spy och massa skit annars ska det nog gå bra.

i morgon är det en hel träningsdag med Frövi! tummen upp på det, två träningar, teori och massa mat, sen beger jag mig hemmåt på sparty, basta och käka god mat, samt en massa gott dricka! eller slutar det som chaufför i morgon med? nej skulle inte tro det haha!  på söndag ska jag bara ta igen all vila som jag missar idag och i morgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: