aalexandratallberg

Söndag!

Kategori: Allmänt

Solen skiner, termometern står på 13,6 grader och vi ska snart sitta i en bil hela dagen. puh!
men vad gör det när vi ska på skidsemester? hoppas bara att solen kikar fram i orsa med när vi väl är där, speciellt eftersom jag inte ska åka utan bara njuta av att vara där. så lite sol och en kall cider skulle inte skada, är det så mina dagar kommer se ut den närmsta tiden? nej då, jag ska ta mig promenader för att kolla in stället, ska umgås med lasse och hålla han sällskap så han inte kryper ur skinnet, och självklart sitta lite i solen också om den vågar sig fram.
Robin är seg som vanligt, han sitter och lyssnar på musik när han borde packa klart eftersom vi ska åka om 40 minuter, men han verkar inte bry sig, jaja det är inte mig han ska skylle på när han har glömt nått, men i vanlig stil så blir det väl mitt fel som vanligt :P
nej vetja om jag skulle gå ut och sätta mig och njuta lite nu innan vi slåt ner arlset i bilen. tog iaf med mitt påskägg så jag kan fördriva tiden med nått, haha!

är så sjukt sugen på att åka lite bräda, men nej jag ska allt kunna hålla mig, vill inte komma hem med gips!




en påskbild på R och pappa från förra påsken får avsluta inlägget :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: