aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tandläkaren gick kanon igår inte ett hål så nu ska jag inte dit nå mer, iaf inte nå gratis besök. slänga ut pengar på tandläkaren? sjukt mycket kostar det.
sitter i skolan nu har etik och moral eller vad det nu var livsfrågor kanske?.. på morgonen hade vi Religion och Jesus analysen men kom en bit på vägen iaf men lär hem och plugga idag.
Fick nyss ett samtal ska på möte på torsdag ska gå med och kolla "maskinerna" eller vad man ska kalla det och prata lite.. så får vi hoppas på det bästa sen :) skulle vara bra skönt iaf.

ikväll hade jag tänkt mig lite egentid, mysa och plugga jaja plugga är inte så kul men med en kopp te och nån kaka skulle vara perfekt till. musik och lite tända ljus kan det bli bättre? haha jo det kan det, men jag gör det bäsat av saken! ska hem och klippa av naglarna också för det får jag inte ha på torsdag när jag kommer dit, och jag som har sparat ut dom nu tills studenten och skulle iväg och fixa dom på lördag men det är skitsamma, blir ju ju inte fattigare iaf! haha.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tandläkaren är gratis fram tills man är 20

    2010-04-21 | 23:16:56
  • svar till anonym! säger:

    till mig sa dom att jag hade det gratis tills nästa sommar så jag tror på min tandläkare!

    2010-04-22 | 13:41:49

Kommentera inlägget här: