aalexandratallberg

hoho

Kategori: Allmänt

Tisdag och det är snart dags att bege sig till Empan och fika hoppas jag, hoppas hon har bakat nått smaskigt, typ en kladdkaka eller nått, har precis slagit in hennes paket också blir hon inte nöjd så får hon skäll, för hon sa att jag skulle använda min fantasi så jag drog till så den nästan luktade bränt. jeje.

studentklänning? jo det var det också tal om men jag har inte en blekaste aning om hur jag vill ha det, balklänning är iaf beställd, nu väntar jag bara på att få åka dit och sy in den eftersom den var lite förstor. tid till håret är också bokat, det blir hos Sofia Sjö och det är jag glad över, det var det jag ville och hon kunde, kalas!. sminket och allt annat tjaffs fixar jag själv. :) slutparatat om det orkar inte lägga ner energi på det mer på ett tag.



min kära vän Emelie för ett par år sen, i nian när vi var till åre :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: