aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Började halv ett idag, hela programet hade sovmorgon tror ja, eller iaf vi treor och tvåor. vid halv ett hade vi föreläsning, det var en intressant sådan. sen bar det av hemmåt. har ni på kvälllslvisten vart och kollar på träningen så sjukt sugen att dra igång nu om det där förbannade benet bara kunde bli bra, men snart drar jag igång även om det inte slutar..

jaja just nu sitter jag här med en winer semla har ni käkat de? det är med vanlijkräm ist för mandelmassa och sen är det inte vanligt semelbröd utan det är något krispigt skit gott, men just nu sitter jag bara och kollar på den, för jag vill inte att den sak ta slut haha.

i morgon blir det skola från 08.30 till 11.30 skulle haft bengtsson på eftermiddagen men han skulle på möte så blir en kort dag. på kvällen ska jag till Emelie på åkern och gratta henne. trevland :)

jaja ett skit tråkigt inlägg jotack jag vet men ja vet inte vad jag ska skriva längre...

så där ser dom ut, ni ser de där krispiga brödet va? as gott hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: