aalexandratallberg

13dags bal..

Kategori: Allmänt

är vad som står på schemat, snart kommer fanny upp hon ska göra mig fin i håret, locka det.
Sen bär det av till löa, för att fixa klänningen och sminket. det kommer nog bli skojj ikväll, lite orolig ät jag allt, eftersom jag måste dansa med min bordskavaljer och jag har inte en aning om vem det kommer att bli, eftersom man inte får sitta med sin partner. och dessutom en dirty dance eller hur var det lasse? haha.
nej men det ska nog gå bra. och lite orolig är jag över skorna också. kommer jag klara av en kväll i klckisar kommer jag bryta foten om jag trampar snett en liten gång? det återstår faktist att se, om jag ligger här hemma med gips i morgon när jag vaknar, det kan alltså bli en hel galen kväll det här haha!

bilder kommer i morgon eller när jag orkar ladda upp dom, ska försöka få ett på R med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: