aalexandratallberg

Fredag.

Kategori: Allmänt

God morgon God morgon! ligger i sängen under täcket, fick för mig att sova lite längre i dag vilket var skönt och eftersom jag är ledig så passar jag på. ska snart sla en pling till farmor och fråga om hon kan köra mig till löa, ska dit och träna en vända. skulle ju kunnat köra själv om jag bara hade haft en bil. men eftersom jag inte har det så måste jag fråga efter skjuts vilket jag inte gillar. men men.. efter en vända i gymet blir det nog bara slappa hemma hos R vilket jag vet så är ingen annan ledig eller.. Ikväll då? antingen strömpis eller en myskväll? jag har ingen aning om vad jag vill haha. har iaf gratis intrände på strömpis, så ska jag inte dit så har jag 4 biljetter om någon är intresserad haha.

nej men nog om detta nu ska jag klä på mig kläder och ta mig till telefon, ni får väl ny uppdatering om några dagar, bonden har inget internett så det visar sig. haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: