aalexandratallberg

Fredag fredag, åter fredag

Kategori: Allmänt

Det känns som om det har vart helg i tre veckor nu, ja just har ju haft lov ;) skämtosido!
nej men nu är det sista helgen innan skolan drar igång, många började redan idag och många skolkade redan idag, ni vet själva vilka ni är ;) men jag börjar på riktigt på måndag. och då är det första dagen på sista terminen känns underbart skönt, ni vill jag gå i skolan så jag har den avklarad sen, eller ja.. plugga vidare vad det ja! men vad? nej det börjar jag fundera på dagen innan man måste säka vidare, ja det tycker jag låter bra.

vaknade ganska tidigt idag skulle åkt in till linde men bilen startade inte, så hampus du får klara dig själv och baka sockerkaka en annan dag :P fast han har mina hörlurar till ipoden så nu kommer jag inte få någon vacker musik i öronen när jag tar min promenad, men promenaden får väl vänta tills någon annan dag haha, funderade på att ta med min syster ut och ta lite kort, men nej jag struntar in det och hoppas på att det blir linde iaf, ska hämta filmer hos min bror också så bil jävel starta!!


bild tagen av Angelica.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: