aalexandratallberg

Lätta på hjärtat lite..

Kategori: Allmänt

Varför ska det jämt vara så att en annan får skit för allt, ?
När en annan inte vill umgås just en dag eller med just en person så får man skit för det, men när någon annan aldrig vill hitta på något förutom en fredagkväll så är det jag som är osocial eftersom jag inte vill göra något just den dagen och eftersom jag inte är lika förtjust i alkohol som alla andra.
eller som om jag inte klara av en uppgift i skolan just en gång så är det jag som är dålig ist för den som får ig på flera prov, då är det helt okej.
Eller bara för att det blir bråk på en fest så är det just jag som inte ska dricka sprit, men om jag då inte har druckit en droppe sprit på hela kvällen så är det ändå jag som får höra det, men det finns faktist fler personer på denna jord än bara jag som inte behöver dricka. 
det kanske inte alltid är mitt fel om man tänker efter.
eller att det alltid är jag som är avundsjuk? jag känner då många många mer som är bra mycket avundsjukare än vad jag är. men istället är det jag som får höra allt det här, bara för att alla får höra saker från ett håll betyder det inte att det alltid stämmer, man kanske måste få höra det från olika håll innan man kan döma en person och fatta sina åsikter. man kanske ska ta reda på fakta innan man häver ur sig massa saker.
Är så sjukt trött på allt skitsnack!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    jaa, de var fan kul :)

    2010-01-18 | 16:26:50
    Bloggadress: http://johaannae.blogg.se/
  • frida säger:

    förstår alex. är oxå i den där sitsen ibland. då är det tur man har er vänner! =) ska vi hitta på nå till helgen? utan alkohol?:)

    2010-01-20 | 21:12:34
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: