aalexandratallberg

ögoninflamation..

Kategori: Allmänt

det är just det jag vaknade upp med i morse, kännde inatt att det var svårt att öppna ögat och att det rann ur det, nu är ögat svullet och rött, det varar och jag måste tvätta det med varmt vatten stup i kvarten.

på nyår vart det att först sitta hemma hos moa och tobbe äta mat och ha det trevligt, senare for vi in till linde till någon källare och hade vår andra förfest med massa trevligt folk, vid halv tolv pallrade vi oss vidare till folkan för att fira in det nya året, söndagen spenderades i sängen och spyhinken var min bästa vän!

i onsdags var jag in till örebro och kollade på fotboll hela dagen, hämtade också ut mammas och pappas julklapp, nu kan jag ju berätta vad det var eftersom dom har fått den. Jag och Linn var till Angelica en dag och hon fotade oss, egentligen skulle hampus vart med men han blev sjuk :S men men det vart vi två iaf, sen skickade vi iväg ett kort på uppförstoring, och så tröck dom upp den så det blev en canvas tavla, hur bra som helst. mamma och pappa vart super glada.
 


här är kortet vi förstorade.
Tack Angelica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: