aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i soffan med syrran bredvid och mamma mittimot. kvällen spenderades hemma med familjen, vi spelade yatzy där jag vann båda gångerna så jävla bra :P sen spelade vi plump vilket vi inte hann spela klart. för mamma och jag tog oss en promenad ner till skolan för att göra iordning smörgåstårtor tills i morgon. och nu sitter jag här, ska strax gå och kolla i garderoben om ja har några kläder tills i morgon. 
Ingegerd hade inte velat att man hade svart men jag tror faktist att jag ska ha det iaf för jag har inget annat passande. men vi får se, sätter oss i bilen vid nio tiden i morgon iaf, svänger in på ikea och köper nå skit till hampus sen får vi se om jag kör vidare eller om mamma tar över, beror på vad det är för väder och allt.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: