aalexandratallberg

söndag

Kategori: Allmänt

gårdagskvällen spenderades hemma hos Malin, som numera är stråssian fast det har hon vart ett tag nu men ändå.
vi bakade kollade på gammla bilder fick upp massa minnen från förr satt och snackade i timmar, riktigt trevligt.
även om inte kakorna blev som vi trodde haha. dom vart rätt torra men ändå dom smakde ju inte illa:P
dagen isig vet ja inte riktigt vad som händer, ska bege mig ut på en promenad hade jag tänkt. sen kommer Emelie hit ikväll. :) får se till att baka nått så jag har något att bjuda på. eller kanske glass :) haha.

och jag har kommit på att jag saknar min lägenhet ganska så mycket! kanske skulle ta och plugga vidare iaf så man får flytta bort härifrån känns som att det är det som behövs just nu.

bilden är på min dåvarande lägenhet, så mysig :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: