aalexandratallberg

21 åringen

Kategori: Allmänt

har anlänt! idag fyller min bror hela 21 år och det firas med kaffee o bulle.
senare mot kvällen blir det grillat för att sen äta mera bulle med resten av släkten.

I morgon väntar jobbet också, men jag tackar gudarna för att jag har detta jobb så ja slipper stå inne på mackfabriken hela sommaren för fy tusan vad det är tråkigt.

fick nyss en förfrågan av farfar varför jag aldrig skriver på datorn mitt svar var då joho jag skrvier ju på facebook. jag kom då på att han ville att jag skriver här på bloggen så nu lägger jag upp ett inlägg medans han sitter där ute på altanen så han har något att läsa när han kommer hem :)

Kommentarer

  • Sara SB-stylist säger:

    OVERKLIGT VACKERT!! Otrolig kille!!



    Går det att resa till andra världar???

    DEDE SÄGER JA OCH SKA BERÄTTA HUR!



    www.dedeprivat.blogg.se



    Enligt forskare finns det med fler dimensioner!



    Han är den FINASDE killen i bloggvärlden!

    (Han kan inte längre ha bilder på sig ens för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna)



    Han är rapartist, revolutionär och gör helt OTROLIGA KÄRLEKSTEXTER! han är helt otrolig amazing! SÅÅÅ VACKERT!!



    www.dedeprivat.blogg.se

    2010-07-07 | 16:15:45
    Bloggadress: http://sarabillstroom.blogg.se/
  • Madelein säger:

    Du får hälsa han grattis från mig :)

    2010-07-07 | 16:25:30
    Bloggadress: http://madelejjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: