aalexandratallberg

fredag..

Kategori: Allmänt

Och det är min enda lediga dag i morgon denna vecka och det firar vi genom utgång med en massa härliga brudar. gick upp 4 i morse så jag kommer i stortsett vara vaken ett dygn idag vilket känns oerhört jobbigt, bara tanken får mig att gäspa. men jag får sova ut ordentligt i morgon istället. för att sen på söndag börja jobba i en vecka igen vilket resulterar i tre dagars ledighet sen. här snackar vi inte semester för det finns inte på mitt schema! haha..

här omdagen var jag och linn ut o fotade lite, har inte gjort det på väldigt länge så det var dags och linn var lika sugen på att agera fotograf:) om jag ska vara ärlig så är det bra skönt att ha en helg för sig själv. en massa egentid och jag kan göra precis det jag vill! :) ta inte illa upp nu robin, det är roligt att vara med dig också men det är skönt när du är borta ibland hahaha!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: