aalexandratallberg

helt slut

Kategori: Allmänt

ligger för tillfället i sängen med katten bredvid vi bara slöar så som man ska göra när det inte är allt för fint väder och när man är sliten.. ska snart bege mig mot ludvika med Mor min vet inte vad vi ska göra men har ju inget bättre för mig så :P sen mot kvällen ska ja försöka få med mig fanny på en promenix, så tråkigt att gå själv.

idag när jag slutade jobbet så stannade jag kvar i linde för att vänta på min syster som också jobbade, gick på stan en sväng och kollade födelsedags present till Moa men vette tusan vad jag ska köpa.. när jag är på väg hem nästan i storå så ringer mamma och säger att jag ska åka över vasselhyttan för att vägen mellan stråssa och storå är avstängd för att det brinner i skogen eller nått så det var bara att vända o ta den andra vägen..

i morgon är det fredag och det återstår bara 4 timmars jobb, sen är det helg! sköönt ska sova ut kan jag lova er.
på lördag blire grillning med Emelie också bra länge sen vi såg så det är dags ny tycker jag, antar att det kan bli ett eller två glas vin också om hon nu kan fixa skjuts :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: