aalexandratallberg

utomlands nu!

Kategori: Allmänt

i flera månader har jag setat vid datorn och letat resor,d et har vart funderingar hit o dit vart jag ska åka och med vem, har fått lite krassliga svar som ja kanske det, har uppfattat det som att ingen är sugen, karn visade ett glatt resultat på att han ville, men sen kom bakslaget han åker med sin familj istället så nu är jag ute efter en resekompis igen så ja vem som helst får helt klart bli med robin säger att han kan åka med mig med man kul för honom att åka till thailand två gånger på nån månad, nej skulle inte tro det, och skulle inte tro att han får ledigt heller, så blire ingen med så vill jag åka själv men törs jag det, åker jag själv blir jag borta en längre tid helt klart skönt men med den krassliga engelskan jag kan så vette tusan om jag klarar mig haha.

Jennie & axel åker utomlands i morgon och jag är inte ett dugg avundsjuk :P
Emma och Adam åker också i sommar!
Fanny med familj och vänner (släkt eller vad det nu är) åker i sommar,

o jag, jag får stanna hemma slänga mina resepengar som har blivit väldigt många nu efter några år, ja slänger dom i ån helt enkelt, sandra om du är ute o simmar någon dag så kan du ju kolla efter dom ;)

Kommentarer

  • Lara säger:

    jag och sebastian åker till kroatien på onsdag! ifall du ville ha nån mer att bli avundsjuk på hehe :)

    2010-07-05 | 19:45:29
  • Anonym säger:

    jag är inte ett dugg avis! ha det inte så bra o hoppas ni får dåligt väder!!

    haha skojja ha det kalas och sola åt mig med :D

    2010-07-06 | 00:39:24

Kommentera inlägget här: