aalexandratallberg

ARBETSLÖS!

Kategori: Allmänt

vaknar upp som arbetslös den här lördagen, men vad gör det när studenten var det bästa som hänt har haft en sjukt rolig vecka som var hel gaaaalen och då menar jag verkligen GALEN!
idag mår man lite sämre men det är det helt klart värt, efter att ha börjat dricka halv sju på morgonen och sluta dricka frammåt tre på natten, vi sprang ut från slottet skrikandes och hoppandes. vi möttes av släkt och vänner. Åkte flak och skrek och sjöng som idioter, fick studentpresenter, god mat och ett gott skratt, utgång på kvällen styrdes mot frimis där vi skakade ruuuumpa hela natten lång!
det här är en dag/kväll, och en hel vecka ja aldrig kommer att glömma. och jag hoppas att mina kompisar i linde får en minst lika rolig vecka!

igår fick ja mig en ny cykel som jag har tjatat på mina föräldrar i många år om nu, men trot eller ej, det var av min underbara pojkvänn och hans familj som jag fick den av! så nu ska jag cyykla hela nätterna långa, vart jag kommer hamna återstår att se..

nu hade jag lovat Lara att skriva mer om min pojkvänn men jag vart helt inne i studenten och jag tycker själv att långa inlägg med bara massa text är så tråkiga så jag får göra ett nytt försök senare, men Lara jag lovar det ska komma ett ! ;)

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Grattis ännu en gång till studenten vad härligt kul du har haft det kan du inte lägga ut kort från gårdagen efter som jag ej kunde vara med så kunde det vara kul att få se hur fin du var. Det värmde i hjärtat att du blev glad över cykeln kram Loisan

    2010-06-05 | 22:08:25
  • lara säger:

    åh jag gillade dethär inlägget iaf :) speciellt bilden :D

    2010-06-06 | 20:14:17

Kommentera inlägget här: