aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

har vart till arbetsförmedlingen två dagar i rad nu men det är alltid nå fel, igår var datorerna trasiga och idag så finns mitt personnummer registerar men dom man inte hitta mig så ja kan inte bli inskriven. ja blir så trött på skiten så nu lägger ja ner det där för gott..

Snart match mot rynningen, det doftar vinst!! i morgon blir det att fara ner till lidköping och hälsa på min underbara morfar bara över dagen men det duger gott och väl :).

i går inhandlades det studentpresenter hej vilt, pengarna bara flög iväg och där stog jag med massa påsar, blev också ett par nya skor åt mig själv, och självklart så när jag kom hem så kikade jag in på hm och vips så hade jag beställt hem lite där i från med. måste verkligen hålla hårt om min sista pengar jag har kvar nu, men får ju ett sista studiebidrag i juni eller? får iaf lön för två dagar då också så jag hoppas att jag ska klara mig :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: