aalexandratallberg

åter igen onsdag..

Kategori: Allmänt

har tillbringt min dag i solen hemma hos Robin, skottade fram sparken satte mig på den med en kopp te i handen, för underbart. kan inte bli bättre det var 15 blus grader där jag satt, ja ni läste inte fel PLUS ska det vara. det kan ju inte bli bättre och snön håller på att smälta bort. jag tackar och bockar! just precis när R kom hem åkte jag därifrån snällt haha, han som trodde jag skulle vara kvar och umgås med honom men icke, ska strax bege mig till frövi..

i morgon ska jag in och sy in min balkläning, har man inga bröst så måste man dra te med symaskinen och har man inte tillräcklig längd så får man köpa sig ett par klackisar och sy det sista haha. sen på kvällen ska jag och sandra fixa vårat projektarbete hur det nu ska gå till eftersom jag har en sur far! men jag går väl hem det är väl inga problem, kommer väl hem lagom till skolan börjar igen men vad gör det? inget enligt honom iaf!
jaja inga sura miner här inte.
ska slänga i mig lite mat nu innan jag far vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: